Menü

27.10.2013

İkili Kazanç Sistemi ile 20 TL Kazanmak İster misin?

Bumerang’dan blog yazarlarının kazancını artıracak yepyeni bir kampanya!
“İkili Kazanç Sistemi”

Ben Bumerang'ı Aseta'nın Dünyası ile keşfettim. İyiki de keşfetmişim. Ek kazanç sağlamak isteyenler için güzel bir fırsat oluşturuyor. İlk başlarda küçük kazançlar ile başlıyorsunuz işe, daha sonradan artıyor tabiki kazancınız. Sitenizin trafiğine bağlı kazancınızın artması. Ve güzel etkinliklerde yapıyorlar. Bir çok kişi biliyordur şuan düzenlenen Bumerang Ödülleri yarışmasını. Bende adaylar arasındayım. En çalışkan blog kategorisinde yarışıyorum. 


Size ikili kazanç sisteminden bahsetmek istiyorum bu yazımda.

İkili kazanç sistemiyle hem sizler, hemde ben para kazanabiliriz.Nasıl dediğinizi duyar gbiyim... Hemen anlatayım. Vereceğim promosyon kodu ile bumerangda hesap oluşturuyorsunuz hepsi bu. İlk Teklifinizi başarı ile tamamladığınızda 20TL hesabınıza ekleniyor. 


Vereceğim Promosyon Kodunu yukarıdaki resimde kırmızı ile belirtilen yere yapıştırıyorsunuz.

Promosyon Kodum: T227D6A4
Hadi bakalım kolay gelsin. Hayırlı kazançlara inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder