Menü

25.05.2014

Ağlamak İsteyenlere Film Önerileri - Vol.2

Dram filmlerini çok seviyorum. Ağlamak insana iyi geliyor. İçimde biriktirdiğim gözyaşlarımı atıyorum böylece. Başağrısına da çok iyi geliyor. Sinüsleriniz açılıyor sonuçta :) Ağrı kesici niyetine. Bu postumda da birincisinde olduğu gibi favori filmlerimden bahsedicem sizlere. Full dram bazen sıkıcı olabiliyor. Önereceğim filmler full dram diyemem. Ama Ağlama Garantili :). Gerçi bu da kişiden kişiye değişen bişey :D Neyse geçelim filmlerimize...





1. 3 İdiots - 3 Ahmak



Başrolde Aamir Khan oynuyor daha ne olsun! Film Bollywood yapımı. 3 arkadaşın dostluklarını anlatıyor. Filmde yok yok. Dram, Komedi , Romantik türünde. İzlemeyen çok şey kaybeder. 170 dakika sürüyor. Evet biraz uzun, ama her saniyesine değen bir film. 

Türkçe Altyazılı İzlemek İçin TIK TIK


2.Mutluluk


Hakkettiği değeri göremeyen bi film diye düşünüyorum. Zülfü Livaneli'nin Mutluluk adlı romanının sinema uyarlaması olan filmde başrollerde Özgü Namal ve Murat Han var. 105 dakikalık film gayet hayatın içinden. Filmde tecavüze uğrayan Meryem'in hikayesi anlatılıyor. Yine töre yani. 

İzlemek İçin TIK TIK


3. Tamam mıyız?


Çağan Irmak yapmış gene yapacağını.  Filmin başrollerinde Aras Bulut İynemli ve Deniz Celiloğlu var. Hayatı berbat olan 2 gencin hayatını konu alan film dram türünde. Kesinlikle İzlemelisiniz...

İzlemek için TIK TIK

4. Su ve Ateş



Özcan Deniz bu filmi hangi ülkeden yürüttü, hangi kitaptan esinledi bilmiyorumda cidden çok iyi yapmış. Eline yüreğine sağlık. Ben çok beğendim. Dram, gerilim ve romantik türlerini içinde barındıran bir film. Başrollerde Özcan Deniz ve Yasemin Allen var. Yönetmen tabiki de Özcan Deniz. Özcan Deniz'in en iyi filmi diye düşünüyorum. Konusunu anlatmaya gerek duymuyorum. Direk izleyin yani :)

İzlemek için TIK TIK

***********************************************

İlk 'Ağlamak İsteyenlere film önerileri' postum






4 yorum:

  1. 3 idiotu ben de çok sevmiştim,günlerce etkisinden kurtulamadım...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Filmin her sahnesi ayrı olay. Film bitiyo diyosun bi bakıyosun hala devam ediyo. :)

      Sil
  2. Su ve Ateş'i pek sevmedim :/
    Mutluluk konusunda ben de aynı şeyi düşünüyorum,çok acı bir filmdi ya :(
    Diğer ikisini de izlenecek listesine ekledim ;)

    YanıtlayınSil