Menü

28.12.2014

Çalışmak Çok Güzel...

Uzun bi aradan sonra herkese merhaba. Çalıştığımdan pek fırsat bulamıyorum blogumla ilgilenmeye. Yazıcak yeni yeni yazılar biriktirdim bu sürede :). Ve artık ne zamandır düşündüğüm blog-instagram satışıma başlıyorum. İnstagramdan ufak ufak başladım zaten satışlarıma..

Neler yapıyorum hemen ondan bahsedeyim. Aklınıza gelebilecek her özel tasarım dekoratif ürün, lavanta keseleri, özel tasarım fincanlar, gelin ve damatların istediği bi çok detay... Say say bitmez. :D
Blog satışım için ayrı bi sayfamı oluştursam yoksa bu blog üzerinden mi satış yapsam kararsızım hala.

Neyse Görselsiz yazı olmaz diyorum ve yaptığım işlerle ilgili fotograflarımı beğenilerinize sunuyorum :)



Özel Tasarım Damat Fincanı


Özel Tasarım Takı Organizatörü


Özel Tasarım Konuşma Balonları


Özel Tasarım Sabun Buketleri


Başka bi Damat Fincanı Daha


Özel Tasarım Tütü Takımları


Bebekler için saç bantları


Doğum Günleri İçin Bannerlar


Gelin Ayakkabıları


Lavanta Keseleri


Konuşma Balonu


Duvar Süsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder