Menü

24.09.2013

Yüz Boyama

Bugün çocukların canı sıkıldı. Ne yapsak ? diye düşünürken. Daha öncede kırtasiyeden aldığımız yüz boyaları geldi aklıma. Boyaları aldım elime, koyuldum işe... Bizimkiler kedi taklidi yapmayı pek severler ondan kedicik yaptım 2'sinide çok tatlı oldular. Pek özenli çizmedim aslında. Biraz baştan savma oldu. Ama onlar çok sevdiler kedi olmayı ve çok eğlendiler.

Biz bu yüz boyasını kullandık.



Neler yapmışız bakalım hemen...

Ecrin Almina - Zeyd Cantas


Yüz Boyasını ister kırtasiyeden isterseniz de online alışveriş ile BURADAN temin edebilirsiniz.

Bizim yaptığımız modeli beğenmeyenler için internetten bi kaç tane model buldum. Alternatif olarak :)










Önemli uyarı: Göz çevresine yaklaşmamanızı tavsiye ederim. Çok kolay çıkmıyor çünkü bu boyalar. Silmek gerek ve göz çevresi çok hassas olduğundan ufaklıkların canı yanabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder