Menü

27.10.2013

Gaziantep Yolcusu...

Geçenlerde kuzenim ziyarete geldi. Uzun zamandır görüşmemiştik özlemişim :). Neyse kendisi bi pazarlama firmasında çalışıyor. Gel beraber gidelim, beraber çalışalım diye tutturdu. Aklıma girdi yani. Zaten çalışmayı düşünüyordum. Bi kaç yere iş başvurusunda bulunmuştum. Yanıt bekliyordum.

Pazarlama işi her zaman eğlenceli gelmiştir bana. Kuzenimde pazarlama müdürü iyi bir firmada. Bir kere pazarlamaya bulaştıysanız eğer iflah olmuyorsunuz. Başka işler ya sıkıcı, ya da korkutucu geliyor size. Pazarlamacı rahattır çünkü. Gezer tozar, tepesinde dikilen bi patron yoktur. İnsanlarla iletişim halindedir sürekli. Yani en azından ben böyle hissediyorum.

Gazete açmıştık babamla, öyle başladım pazarlamaya. Gazetemizin pazarlamasıyla ben uğraştım. Daha sonradan gazeteyi kapattık. Nedenlerini yazmaya kalksam roman olur. :) O yüzden o kısıma girmeyelim. Sonra İzmir'de yerel bir gazetede pazarlama bölümünde devam ettim iş hayatıma. Orda geliştirdim kendimi, patronumuz bu işin piriydi. Sonra bi kaç ajansta kısa süreli çalıştım. Neredeyse 1 yılı aşkındır evdeyim. Açıköğretim, sınava hazırlık falan derken çalışmak zor geldi. Şimdi tekrar iş hayatının içinde olmak istiyorum. Para kazanmak, insanlarla uğraşmak, bişeylerle ilgilenmek, faydalı olmak güzel bir his ve özledim gerçekten.


Normalde Manisa'nın Salihli ilçesinde oturuyorum. Çalışmak için gideceğim yer ise Gaziantep. Çok uzak gerçekten. Zor olucak bunu da biliyorum. Ama gitmek istiyorum deli gibi. Yeni yerler görmek, keşfetmek en sevdiğim şey. Kaçırılmaz bir fırsat bu benim için. Umarım hayırlı olur benim için.


Bu arada Gaziantepli Bloggerlara ulaşmak istiyorum. Gaziantepliler lütfen yorum bıraksın bu postun altına. :D


5 yorum:

  1. Öncelikle hayırlı olsun,Bizi Gaziantep'le ilgili de aydınlatırsanız çok memnun olurum.Sevgilerle...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki Ebru Hanım sizler için her köşe bucağını gezip görücem. Sevgilerle...

      Sil
  2. İşin için çok sevindim. Hayırlısı olsun. Yer çok uzak olsa da keşfedilecek yaşanacak bir şehir gaziantep. bende iş dolayısıyla az bir müddet bulundum. Modern ve sevilecek bir şehir bence tekrar hayırlı olsun herşey gönlünce olsun.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Valla daha gezmeye başlamadım. Yol 17 saat sürdü. Çok yorucuydu. Ama genel olarak büyük bi şehir. Gezilicek çok yer var. En kısa zamanda gezip gördüklerimi paylaşıcam canım. Hayırlısı dediğin gibi :)

      Sil
  3. Merhaba Gaziantep li değilim ama Manisalı olup Şuanda Gaziantep de ikamet ediyorum :)

    YanıtlayınSil