Menü

4.07.2013

Başımızın Belası Kilolar...

 11 - 12 yaşında geçirdiğim hastalık ve kullandığım ilaçlarla kilo alma serüvenim başladı. Hiç bir zaman kilo sorunum olmadı yeri geldimi dalga geçtim kendimle yeri geldimi aşık oldum kendime. Ben kendimi sevmezken nasıl insanların beni sevmesini bekleyebilirdim ki.

Orta okulda da, lisede de öyle çok kilolu değildim zaten balık etliydim sadece. Ama bu sene biraz gözüme batmaya başladı kilolarım. Lise bittikten sonra uzunca bir süre kapı önüne dahi çıkmadım evdeydim hep 2 küçük kardeşimle ilgilendim fln ev kuşuyumdur zaten. Daha sonra da üniversite sınavı maratonu başladı. Otur-Kalk test çöz nasıl kilo almaz ki insan. Bide moraliniz bozuk olduğunda yemeğe dadanan biriyseniz benim gibi. Neyse şuan sanırım 80-83 kilo falanım :). Üniversiteye kilolu bi şekilde gitmicem diye söz vermiştim kendime ve başladım spora ve yediklerime dikkat etmeye artık 3 ayda ne kadar zayıflarım onu bilmiorum ama ilk defa bu kadar kararlıyım...

Çok istikrarlı bi yapım yok malesef. Kendimde de en gıcık olduğum şey budur :). Çok defa spora veya diyete başlayıp bırakmışlığım var. İnşallah bu sefer kararlıyım ve inanıyorum. İnanmak başarmanın yarısıdır derdi hep hocalarımız. Yarısı gitti ozaman.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder