Menü

6.02.2014

Snood - Boyunluk

Modayı biraz geriden takip ediyorum sanırım. :) Kış bitmek üzere ben boyunluk yapıyorum. tuhafım biraz kabul ediyorum. Neyse bu sene olmazsa seneye kullanırım. Modası geçse bile çok kullanışlı benim için moda rahatlık ve yakışandan ibaret zaten :P.

Neyse çeyiz araştırması yaparken örgülere de baktım biraz. Boyunlukları yani snoodları çok beğeniyodum ama genelde şal kullanıyorum. Yapılışını falan inceledim kolay. Hemen gittim ipimi aldım. Başladım örmeye. Bakalım sonunda nasıl bişi çıkıcak ortaya. Öyle çok örgü ören bi insan değilim elim yavaş bu nedenle biraz zor biticek gibi duruyo. Hayırlısı...


eğer güzel bişi çıkarsa ortaya bütün aile üyelerine yapıcam bi tane :)





2 yorum:

  1. Bakıyorum da iyi koyuldunuz bu örgü işlerine Dilara hanım. Bize de bir şeyler çıkar mı bilmem? ;-D Hadi bakalım kolay gelsin. :-)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. tşkr ederim osman bey :) bakalım belki yaparım bi gün sanada bişiler. :P

      Sil