Menü

16.10.2013

Kurban Bayramınız Mübarek Olsun

Bi kaç gündür blogumdan uzak kaldım fazla ilgilenemedim. Bağımlılık yapıyormuş bu blog işi onu keşfetmiş oldum bu arada :)

Bayramın 1. gününü hayırlısıyla geride bıraktık.Kurbanımızı kestik çok şükür. Çok yoruldum gerçekten. Baba tarafım Kazakistan göçmeni. Ben çok çekmemişim malesef. Kazaklarda et pişirmek ayrı bi meşgale, ayrı bi dünya, ayrı bir sanattır. Koyun kesilir genelde. Ve kurbanın herşeyi değerlendirilir. Bağırsağı, iskembesi, derisi, kafası bacakları fln. Attığımız çok az kısmı var gerçekten :) . Ve her kazak et aşığıdır. Etsiz yaşayamaz kazak. Ana yemeğimiz ettir bizim. Hal böyle olunca daha fazla uğraş içinde oluyoruz. Bağırsak ve İşkembe temizlemek hele :D

Neyse günün sonunda etimize kavuştuk. Karınlarımızı doyurduk. Bağışlarımızı yaptık. Kurban bayramının birinci günü pek bayramlaşma olmaz bizde. Kurban kesen kurbanıyla uğraşır 1. gün kesmeyen de evindedir, gelen etleriyle ilgilenir. Bu yüzden bende sizlerin bayramını kutlayamadım. Mağzur görün artık.

Not: Başka bir yazımda Türkiye'de yaşayan Kazak göçmenlerinden bahsedeceğim bu sebeple izlemede kalın.

Öpüyorum hepinizi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder