Menü

8.10.2013

İzlediğim Türk Dizileri

Ne zamandır takip ettiğim dizilerle ilgili bi yazı hazırlamak istiyordum. Sonunda vakit bulabildim. Normalde çok dizi-televizyon manyağı bi insan değilim. Bizim evde tv açık olduğunda ya haber kanalındadır ya da çizgi film kanalında. Eee malum 2 Bebiş var evde. Onlar olmasa da çizgi film kanalı açık olurdu sanırım :P. Ailecek severiz çizgi filmi. Neyse konuyu dağıtmayalım. Film İzlemek hep daha cazip gelmiştir bana. Türk dizileri çok uzun oluyor ve bi zaman sonra zaten insanı sıkıyor. Bu nedenle hiç dizi takip etmemiştim. Kore dizileri hariç tabi. Onlara dizi demek ne kadar doğru tartışılır. Çünkü genelde 16-24 bölüm sayısı. Ve her bölüm 20-30 dk falan. E hal böyle olunca insan dizi değilde sanki film izliyomuş havasına giriyor. Genelde 2-3 günde bitiyo zaten o dizilerde. Türk dizileri gibi öyle 150-250 bölüm fln değil ondan insanda farklı bi duygu yaratıyor.

Bu sezon türk dizileri bence çok iddalı gerçekten çok iyi diziler var yayında. Ben favori dizilerimden bahsedeyim hemen...


Çalıkuşu dizisi Salı günleri Kanal D'de yayınlanıyor. Fahriye Evcen'i çok beğeniyorum, Burak Özcivit'le de çok yakışmışlar dizide. Dizinin atmosferi harika. Dizinin içeriğin falan bahsedeyim dedim de gerek yok sanırım. Herkesin bildiği bi kitap ve filmin yeni uyarlaması o yüzden gerek yok.


Bu dizinin ilk gününden beri hastasıyım. Neden çünkü en çok sevdiğim japon dizisi hana yori dango ve en sevdiğim kore dizisi boys over flower'ın türkiye uyarlaması. Konu genel hatlarıyla benziyor. Ama tıpatıp aynısı demek doğru olmaz. Bizim kilişemiz olan çorba öğresini bu dizide de kullanmışlar.Çorba derken olayları kastediyorum birinci bölümünü izlemeyen diğer bölümleri anlamıyo veya arada bi bölüm kaçtımı vay halinize. Ama yinede güzel konu insanı sıkmıyo oyuncular zaten iyi herkes Barış hastası ben bebek yüzlü oğlanlardan hoşlaşmıorum o yüzden dizide bi o itici geliyo bana . :D İzlemeyen ve izlemek istiyen varsa Pazar günleri Kanal D'de.


Güneşi Beklerken dizisini seyrederken araya ön gösterim diye bişi girdi. Çok sinir olmuştum. Kayıp dizisini öyle farkettim ve ön gösterimde kaçırılan çocuğa çok üzüldüydüm. Kıyamam pekte tatlı. Öyle başlamıştım diziye. mete horozoğlu'na bayılıyorum, hem oyunculuğunu hemde kendisini çok beğeniyorum :) bu da etken tabi bu diziyi izlememde. Kaçırılan bi çocuğun ardındaki gizem, çocuğun ve ailenin psikolojik durumunu konu alan bir dizi. Her bölümü ayrı bi heyecanlı. İzlemeyen varsa izlesin derim. Cuma günleri kanal D de yayınlanıyor.


Son dizim The O.C nin Türkiye uyarlaması olan Medcezir isimli dizi. İzlemeye yeni başladım Kayıp dizisiyle çakıştığı için izliyememiştim. İnternetten takip ediyorum o yüzden. Serenay Sarıkaya'yı çok beğeniyorum bu diziyi izlememdeki faktör de o. Gayet güzel bir dizi. Fakir ve başı beladan kurtulmayan bir çocuğun hayatını anlatıyor genel hatlarıyla. Tabi gene konu içinde konu, olay içinde olay var. Ben beğenerek izliyorum. İzlemek isterseniz Cuma günleri Star tv de yayınlanıyor.

Benim izlediğim diziler bunlar bu yazımı mimlemek istiyorum birde. Bi bu işe bulaşmadığım kalmıştı zaten. İlk Mim etkinliğim başlasın ozaman.

İzlediğiniz Türk Dizileri Hangileri?

-Mimlenenler-


Hadi bakalım hanımlar... Görelim Mimleri...

Mim'ime Gelen Cevaplar
( başka isim bulamamışlarmı buna )





13 yorum:

  1. Sırada bekleyen vir mim daha var canım onu yazdıktan sonra seninkinide yapıcam mutlaka güzel değişik bir mim olmuş teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım beklemedeyim ben ;) sıradan bişi oldu aslında ama başlamak lazım bi yerden :P

      Sil
    2. Özür dilerim biraz geç oldu ama yaptım sonunda mimi :)
      http://ebrumakeup.blogspot.com/2013/10/mim3-izledigim-turk-dizileri.html?m=1

      Sil
  2. Merhaba Dilara'cım,
    İadeyi ziyarete geldim hemen, sayfanı çok beğendim canım. Daha da detaylı inceleyeceğim :))
    İzlemeye aldım, tekrar görüşmeyi diliyorum canım,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz sefalar getirdiniz. Sayfamı beğenmenize çok sevindim. Beklerim herzaman..:)

      Sil
  3. Keşke doğru dürüst dizi izleyen birisi olsaydım da cevaplayabilseydim mimini. Ama gene de bir şeyler yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım,hemen hemen aynı dizileri izliyoruz,benide mimlemişsin,aslında mimlere cevap vermiyorum ama senin yerin başka o yüzden bu seferlik kuralımı bozup senin mimini yanıtlayacağım :))çok öptüm canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım çok teşekkür ederim :) İçinden gelmiyosa yapmak zorunda hissetme kendini üzülürüm ozmn.

      Sil
  5. Blogundaki yazıları göremiyodum şimdi baktım yenıden sayfana hallettım şimdi olduu :)
    Bende senın gıbı çalıkuşu ve gunesı beklerken dizisini seyretmeye calısıyorum bıkaç bölüm kaçırdım ama tekrardan bakıyorum ıste :) Bende kore dgılde yabancı dizileri seyretmeyı daha cok sevıyorum hatta bazen oluyokı nescafemı alıyorum bılgısayrn basına gecıyorum 1 sezon bıtırıyorum :d o kadar keyıf alıyorum :) sevgıler canım öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yapıyorum bazen senin dediğin :). Hatta nescafe bardağımın fotosunu çektim öküz doyuran cinsinden onunla ilgili bi post yazıcam :D

      Sil
  6. merhaba,
    dediğim gibi dizi pek izleyemiyorum ama senin için bir şeyler yazdım çok öpüyorum
    http://safagindunyasi.blogspot.com/2013/10/iki-cocuklu-kadin-ancak-cizgi-film.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum çok gzl bi yazı olmuş ağzına sağlık.

      Sil