Menü

6.10.2013

Eda'nın Dünyası - Header

İlk defa bi DIY'cı Blogger'a header hazırlıyorum. Yabancı Dıy Bloglarını inceledim. Yabancılar çok fazla header kullanmıyorlar. Yapanlarımı yok, yoksa sadelikten mi yanalar anlamadım :) ama biraz esinlenmeyle 5 tane header hazırladım Eda'ya umarım beğenir.







4 yorum:

  1. çok çok teşekkür ederim hepsi birbirinden güzel en yakın zamanda bloga ekliyip teşekkür yazısı yazıcam :)

    YanıtlayınSil
  2. Çok sevindim canım beğenmene. Genelde Kız resmi kullanarak çalışıyorum sen dıy diyince bu tarz çalışmalar yaptım kızlı bi header istersen söyle tmm mı aklın kalsın istemem. Kocaman öpüorum. Güle güle kullanman dileğiyle...

    YanıtlayınSil
  3. inanın çok güzel olmuş bunlar hepsi ayrı güzel ama bi sorum olucak bloga ekliyorum çok büyük yarısı sığıyo onu nasıl düzelticem :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. canım tekrar yükle sığacaak sekilde küçült butonu basılı olsun.

      Sil