Menü

22.09.2013

Nail Art

Kendime pek zaman ayıramıyorum eskisi gibi. Hayliyle tırnak bakımıyla hiç uğraşamıyorum. Blogları gezerken cıvıl cıvıl o renkleri görünce bişeyler paylaşmak istedim sizlerle. Daha öncelerden bi arkadaşıma yaptığım nail art modelini de paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz. Bakım hem güzel, hemde gerekli toplanmam lazım sanırım biraz. Nail art'a hep ilgim vardı zaten. Zaman buldukça bişeyler yapardım. Yakın zamanda alet edevatı temin edip iyice geliştirmeyi düşünüyorum kendimi.

Saydım :) 36 tane ojem var. Eksik baya renk var tabi ki onları da temin etmem gerek en kısa zamanda. Neyse lafı uzatmayalım beğendiğim sizinde beğeneceğinizi düşündüğüm modelleri paylaşalım artık.


Bu Cemre Gezer'e yaptığım leoparlı model


Bunlarda beğendiğim modeller






Buda favorim :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder