Menü

20.09.2013

El-cin

Olamaz gerçekten bu kadar saçmalık. Türk Sineması her zaman benim için farklıdır. Her çıkan filmi izlemeye çalışırım. Kendi standartlarımıza göre çok başarılı filmlerimiz var. Özellikle Dram ve Komedi türlerini gayet güzel icra ediyoruz. Ama korku, gerilim diyince bi durup düşünüyor insan. Kötüyüz yani bu su götürmez bir gerçek.
Arada yok mu bi iki film falan dicek olursanız evet var. 'Karadedeler Olayı' mesela çok iyiydi. Sonra Musallat var fena değildi. Beyza'nın Kadınları vardı mesela nasıl bi kurguydu o ya bayıldıydım filme. Ev diye bi film daha var oda fena değildi. yani bi elin 5 parmağını geçmez iyi olanlar.
Neyse El-Cin filminin bi kaç defa sinema afişini gördüm baya merakladım. Nasıl acaba diye. Sonra bi gün oturdum izledim. Ahhh izlemez olaydım. Arkadaş o ne saçma konudur ya. Olamaz yani bu kadar uyduruk bi senaryo. Efekt diye bişey zaten yok. Sanki bi grup üniversite öğrencisi bi araya gelmiş amatör bi film çekmiş gibi. Gerçi öğrencilerin amatör filmleri bu filmin yanında hollywood yapımı gibi kalır :)

Uzun lafın kısası zaman kaybet istemiyorsanız izlemeyin.
Gülmek eğlenmek falan isterseniz izlenebilir sanırım :D

Bu arada filmin IMDB puanı 6.7... Şoklardayım acaba bendemi var bir sorun.?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder