Menü

29.09.2013

Biri Kahve mi Dedi? - Header

Header çalışmalarım son hızıyla devam ederken. Dün sayfamda bi yorum farkettim. Daha önceden sayfaları dolaşıp blog sahiplerine yaptığım işi anlattığımdan bahsetmiştim sizlere. Dün çok mutlu oldum sevgili betül kendisi sayfama ulaşmıştı çünkü. Hani diceksiniz kızım sevincek başka bişi bulamadın mı diye. Doğru valla çok saçma gbi görünüyor böyle bişeye sevinmem. Ama aslında durum bu kadar basit değil benim için Sevgili Betül bana umut verdi. Doğru bişey yaptığımın iyice farkına varmama sebep oldu. Onun gibi konuklarım gelmeye devam edicek bundan eminim artık. Başta biraz karamsardım bu konuda. Ama şimdi çooookk mutluyum.

Neyse lafı çok uzatmayalım. Sevgili Betül benim gibi kahve sever bi arkadaş blogunun ismi de çok hoşuma gitti "biri kahve mi dedi?" . Ona header hazırlamasam ble olurdu aslında sayfasını çok güzel dizayn etmiş çok cici bici :). Betül'e de 3 header hazırladım ve ulaştırdım. Hangisini beğenip kullanmaya başlar hiç bilmiyorum. Birini beğensinde gerisi sorun değil :P

1.



2.



3.






6 yorum:

  1. Eline sağlık üçü de çok güzel ama ben en çok 2.yi beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederim :) begenmenize çok sevindim.

      Sil
  2. Aslında tasarımım daha yeni yenilendi :)

    Ama senin de header yapmanı rica edebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki de hazırlarım iletişim bilgilerini blog adresini ve tasarımla ilgili istediklerini header istekleri sayfama yorum olarak bırakman yeterli.

      Sil
  3. 2. header gerçekten çok hoşmuş. Mümkünse eğer kendi bloguma yapmanı rica edicem :)

    kizilinmakyajdeneyimleri.blogspot.com
    ayse.kilic.9406@windowslive.com

    YanıtlaSil
  4. Ah bi de eklemeyi unuttum :) Kahve içen kız figürü yerine kozmetikle ilgili bir şey koyman mümkün olur mu acaba :)

    YanıtlaSil